4 سیگنال بیش از 1 کابل کواکسیال

فناوری HDCVI از 4 سیگنال برای انتقال همزمان از طریق 1 کابل کواکسیال پشتیبانی می کند، یعنی فیلم ، صدا ، داده و برق. انتقال داده های دو طرفه به دوربین HDCVI امکان تعامل با HCVR را می دهد، مانند ارسال سیگنال کنترل یا ایجاد زنگ هشدار. علاوه بر این، فناوری HDCVI از PoC برای انعطاف پذیری ساخت پشتیبانی می کند.


 

انتقال به راه دور

فناوری HDCVI انتقال در زمان واقعی و بدون هیچ گونه ضرر را در زمان واقعی تضمین می کند. از طریق کابل کواکسیال تا 800 متر (1080P) / 1200m (720P) از انتقال و از طریق کابل UTP تا 300 متر (1080P) / 450 متر (720P) پشتیبانی می کند.


 

سادگی

فناوری HDCVI ویژگی متداول سادگی را از سیستم سنتی نظارت آنالوگ به ارث می برد، و این خود بهترین گزینه برای حفاظت از سرمایه گذاری است. سیستم HDCVI می تواند بدون تعویض کابل کواکسیال موجود، سیستم آنالوگ سنتی را یکپارچه ارتقا دهد. رویکرد plug and play نظارت تصویری کامل HD را بدون هیچ مشکلی در پیکربندی شبکه امکان پذیر می کند.


 

دید در شب هوشمند

این دوربین با نور آرایه LED IR برای بهترین عملکرد در نور کم طراحی شده است. Smart IR یک فناوری برای اطمینان از یکنواختی روشنایی در تصویر B / W تحت نور کم است. Dahua’s Smart IR منحصر به فرد با شدت LED های مادون قرمز دوربین تنظیم می شود تا فاصله یک جسم را جبران کند و از نزدیک بودن اجسام به دوربین از قرار دادن بیش از حد تصاویر در LED های IR جلوگیری می کند.


 

Multi-formats

این دوربین از چندین قالب ویدیویی از جمله HDCVI ، CVBS و دو فرمت رایج آنالوگ HD دیگر در بازار پشتیبانی می کند. چهار قالب را می توان از طریق منوی OSD یا PFM820 (کنترل کننده UTC) تغییر داد. این ویژگی باعث می شود تا دوربین نه تنها با HCVR ها بلکه با DVR های HD / SD موجود اکثر کاربران نهایی نیز سازگار باشد.


 

OSD چند زبانه

منوی OSD چندین تنظیم تصویر و تنظیمات عملکرد را فراهم می کند تا نیازهای صحنه های مختلف نظارت را برآورده کند. منوی OSD شامل تنظیماتی مانند حالت نور پس زمینه ، روز / شب ، تعادل رنگ سفید ، ماسک حریم خصوصی و تشخیص حرکت است. این دوربین از 11 زبان برای منوی OSD پشتیبانی می کند ، یعنی چینی ، نگلیسی ،فرانسوی ، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، روسی و لهستانی.


 

Protection

قابلیت اطمینان فوق العاده دوربین به دلیل طراحی ناهموار آن بی نظیر است. دوربین با درجه بندی IP67 در برابر آب و گرد و غبار محافظت می شود، و آن را برای محیط های داخلی و خارجی مناسب می کند. با دامنه کار از -40 ° C تا +60 ° C (-40 ° F تا +140 ° F) ، دوربین برای محیط های با درجه حرارت شدید طراحی شده است. با پشتیبانی از 25 ± تحمل ولتاژ ورودی، این دوربین حتی برای ناپایدارترین شرایط منبع تغذیه مناسب است. درجه رعد و برق آن 4KV باعث محافظت در برابر دوربین و ساختار آن در برابر اثرات صاعقه می شود.

 

منبع