ویژگی ها و قابلیت های دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HFW2230SP-S-S2

Smart ( H.265+ & H.264+ ) [فشرده سازی هوشمند]

با استفاده از الگوریتم پیشرفته کنترل جریان خودکار با توجه به محیط ، فناوری رمزگذاری هوشمند Dahua با کارآیی بالاتر از (H.265 و H.264) ، ارائه فیلم با کیفیت بالا، و هزینه ذخیره سازی و انتقال را کاهش می دهد.


 

Starlight (دید در شب رنگی)

فناوری Dahua Starlight عمدتا در محیط کم نور اعمال می شود و می تواند فیلم رنگارنگ و واضحی ارائه دهد. حتی در محیط حداقل روشنایی، این فناوری می تواند تصویر رنگی دریافت کند.


 

(IVS) تجزیه و تحلیل هوشمند فیلم 

با استفاده از الگوریتم ویدئویی پیشرفته، دوربین Dahua از تشخیص هوشمندانه مانند triwire و intrusion و غیره پشتیبانی می کند.

این تکنولوژی قابلیت های مختلفی مانند (People Countin) شمارش افراد و (Face Detection) شناسایی چهره و (Scene Change) تغییر صحنه (تکان دادن دوربین) و (Missing Objec) شی ء گمشده و (Abandoned objec) شی ء رها شده و (Tripwire) نفوذ از خط و… قابلیت های زیادی که این الگوریتم به دوربین شما می دهد.


 

حفاظت (IP67 ، ولتاژ گسترده)

استاندارد IP67: دوربین مداربسته را با یک سری آزمایش سخت مانند، گرد و غبار و خیساندن انجام می دهند. عملکرد ضد گرد و غبار دارد و محفظه پس از 30 دقیقه غوطه وری در آب 1 متر عمیق می تواند کار کند. ولتاژ گسترده: دوربین اجازه می دهد تا ± 30 voltage ولتاژ ورودی ولتاژ (دامنه ولتاژ گسترده) ، و آن را به طور گسترده ای در محیط خارج با ولتاژ بی ثبات اعمال می شود.


 

اندازه

اندازه دوربین مداربسته داهوا

 

ادامه مطلب