ویژگی ها و قابلیت های دستگاه تحت شبکه داهوا مدل DHI-NVR5432-4KS2

Fisheye Dewarping

NVR دارای چندین حالت تغییر حالت چشم ماهی است تا مشاهده فیلم چه در حالت پخش زنده و چه هنگام پخش آسان باشد.


 

4K Resolution

NVR از رزولوشن 4K فوق العاده HD (3860 21 2160) برای ضبط، مشاهده و پخش زنده پشتیبانی می کند.


 

Easy4ip

با استفاده از این عملکرد، می توانید دستگاه های خود را با مهارت بیشتری مدیریت کنید، می توانید در هر زمان و هر مکان نظارت کنید.


 

Intelligent Video System (IVS)

با تجزیه و تحلیل ویدئویی هوشمند داخلی، NVR توانایی تشخیص و تجزیه و تحلیل اشیا در حال حرکت برای بهبود نظارت تصویری را دارد. NVR اطلاعات استاندارد اختیاری را در لبه فراهم می کند که اجازه می دهد رفتارهای مختلف اشیا مانند اشیا رها شده یا گمشده را تشخیص دهد. IVS همچنین از تجزیه و تحلیل پشتیبانی می کند، به دوربین اجازه می دهد تا تشخیص دهد که آیا یک خط از پیش تعیین شده، تعداد افراد، ایده آل برای هوش تجاری و تشخیص چهره، برای جستجو یا شناسایی افراد تشخیص داده شده است.


 

 Heat Map(نقشه حرارتی)

گزینه Heat Map NVR مناطقی را که بیشترین تمرکز افراد را دارند برجسته می کند. سپس می توان این اطلاعات را به یک گزارش سفارشی برای کمک به تجزیه و تحلیل تجارت یا پزشکی قانونی صادر کرد.


 

ANPR

تشخیص اتوماتیک شماره پلاک برای مدیریت ورودی / خروجی راحت در دسترس است. تشخیص صفحه پشتیبانی، واردات / صادرات لیست سیاه / سفید، اضافه کردن / حذف شماره لیست B / W، نتیجه جستجو از فیلم ضبط شده.


 

Point of Sale (POS)

ایده آل برای فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشی، راه حل اختیاری POS به NVR اجازه می دهد از طریق فیلم مربوطه معامله POS دریافت کند. این ویژگی به تجار اجازه می دهد تا معاملات خاص را از طریق الگوریتم جستجوی فازی تجزیه و تحلیل کنند.


 

ANR (Automatic Network Replenishment Technology)

ضبط ویدیو در کارت SD در دوربین های IP هنگام خراب شدن شبکه ، و پس از بهبود شبکه ، فیلم به NVR منتقل می شود و سپس در آن ضبط می شود.


 

خلاصه ویژگی های دستگاه تحت شبکه داهوا مدل DHI-NVR5432-4KS2

· Smart H.265 + / H.265 / Smart H.264 + / H.264 / MJPEG

· حداکثر پهنای باند ورودی 320 مگابیت بر ثانیه

· رزولوشن تا 12 مگاپیکسل برای پیش نمایش و پخش

· خروجی ویدئو همزمان 2HDMI / VGA

· موقعیت هوشمند 3D با Dahua PTZ دوربین

 

بیشتر بخوانید