بهترین دوربین مداربسته دید در شب

در این مقاله راجب مزایای استفاده از دوربین مداربسته دید در شب و آشنایی با بهترین دوربین های مداربسته دید در شب را بررسی کرده ایم.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ بهترین دوربین امنیتی دید در شب در جهان

۲ دوربین مداربسته دید در شب چگونه کار می کند؟

۳ مزایای استفاده از دوربین مداربسته دید در شب

۴ بهترین دوربین های مادون قرمز ۱۴۰۰

۵ چرا از دوربین های امنیتی دید در شب (Night Vision) استفاده کنیم؟

۶ بهترین دوربین مداربسته دید در شب چیست؟

۷ دوربین امنیتی دید بلند در شب چیست؟ ( دوربین مداربسته دارای برد طولانی در شب)

۸ بهترین دوربین مداربسته دید در شب چه قابلیت هایی دارد؟

بهترین دوربین امنیتی دید در شب در جهان

  • Google Nest Cam IQ Outdoor: بهترین دوربین امنیتی دید در شب. …
  • دوربین مداربسته دارای Wi-Fi داخلی و خارجی Zmodo. بهترین گزینه دید در شب مقرون به صرفه. …
  • Reolink Argus 2. دارای بهترین فناوری دید در شب بی سیم. …
  • دوربین امنیتی Swann Bullet NVR. بهترین ترکیب فناوری های دید در شب. …

این مدل ها بهترین نوع دوربین های مداربسته دید در شب دار هستند در دنیا هستند.

 

دوربین مداربسته دید در شب چگونه کار می کند؟

چراغ های مادون قرمز LED که در دوربین های دید در شب استفاده می شود، پوشش ویدئویی شفاف و تمام وقت را تضمین می کند و این دستگاه ها را برای برنامه های امنیتی ضروری می کند، جایی که مناطق کم نور یا بدون نور باید تحت نظارت باشند. برخلاف دوربین های معمولی روز و شب که در صورت خاموش شدن نور کار نمی کنند، دوربین های مادون قرمز در تاریکی روشن  می شوند و می توانند با وجود گرد و غبار ، دود و مه “مشاهده” کنند، و مطمئن شوید که اموال شما تحت نظارت و محافظت قرار می گیرند.

مقالات پیشنهادی کاربران

خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته چه مزایایی دارد؟


چنانچه دوربین مداربسته دید در شب خریدید و در تنظیم کردنش گیر کردید می تونید از مقاله “آموزش تنظیمات دید در شب دوربین های مداربسته” یاد بگیرید.


عکس دید در شب دوربین مداربسته

مزایای استفاده از دوربین مداربسته دید در شب

استفاده از دوربین امنیتی با دید در شب مادون قرمز فوایدی دارد. همانطور که می دانید، این دوربین مداربسته دید در شب فیلم ها را سیاه و سفید می کند در مقابل دید شب رنگی از نور سفید روشن. برای شروع، چراغ های مادون قرمز LED دارای روشنایی بهتری نسبت به نور سفید مورد استفاده در دوربین های دارای دید در شب رنگی هستند. بعلاوه، ما به عنوان کارشناسان امنیتی، ترجیح می دهیم دوربین های امنیتی ما ظریف و محرمانه باشند و نور مادون قرمز نامرئی به این امر کمک می کند. در طول سال ها، ما تعداد زیادی دوربین امنیتی را آزمایش کرده ایم و این گزینه ها در شرایط کم نور بهترین عملکرد را دارند. ادامه را بخوانید تا بدانید کدام دوربین امنیتی مادون قرمز برای شما مناسب تر است.


بهترین دوربین های مادون قرمز  ۱۴۰۰

دوربین IP Lorex 4K Nocturnal Smart IP – بهترین دوربین مادون قرمز برای استفاده در فضای باز

Nest Cam IQ Indoor – بهترین دوربین مادون قرمز برای استفاده در محیط داخلی

Arlo Pro 3 – بهترین دوربین با دید در مادون قرمز و رنگی در شب

Blink XT2 – بهترین دوربین مادون قرمز با قابلیت تنظیم دید در شب

Vivint Outdoor Camera Pro – بهترین دوربین مادون قرمز با مانیتورینگ حرفه ای

در اینجا در craf.ir، همه محصولاتی را که توصیه می کنیم، به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از یک سیستم دوربین امنیتی بزرگتر آزمایش می کنیم. بنابراین، آیا شما به دنبال خرید یک دوربین داخلی برای نظارت شبانه روز در خانه خود هستید، یک دوربین در فضای باز برای حیاط خلوت خود، یا یک دوربین که می توانید در داخل و خارج از منزل از آن استفاده کنید و خود را با شرایط نوری مختلف تنظیم کنید، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. در اینجا لیست کاملی از بهترین دوربین های مادون قرمز 2021 وجود دارد!

مقالات پیشنهادی کاربران

دستگاه DVR چیست؟ | کاربرد و معرفی دی وی ار


دوربین مداربسته مادون قرمز

دوربین مداربسته دید در شب سیاه سفید

چرا از دوربین های امنیتی دید در شب (Night Vision) استفاده کنیم؟

دوربین مدار بسته دید در شب می تواند یک ابزار عالی برای طیف گسترده ای از برنامه های مختلف باشد. مثلا:

  • دوربین های مدار بسته دید در شب می توانند حرکت را تشخیص داده و هشدارهایی را که بیشتر برای محافظت از منزل یا محل کار استفاده می شود به شما ارسال کنند.
  • متوقف کردن دزدگیرها – اگر تا به حال احساس ناراحتی کرده اید که چرخش مگس یا سایر رفتارهای ضد اجتماعی همیشه در شب اتفاق می افتد و شما تماشا نمی کنید، دوربین های دید در شب می توانند به شما در جمع آوری شواهد اساسی برای متوقف کردن آن کمک کنند.
  • ضبط تصاویر حیات وحش – خواه در تلاش برای شناسایی یک آفت ناخواسته باشید یا یک نگاه اجمالی از حیوانات شبانه در نزدیکی ملک خود داشته باشید.
  • با استفاده از دوربین های امنیتی دید در شب می توانید چهره ها و پلاک ها را ضبط کنید تا در اختیار مقامات قرار دهید.

 

بهترین دوربین مداربسته دید در شب چیست؟

بهترین دوربین های مدار بسته دید در شب از فناوری به نام “Smart InfraRed” استفاده می کنند. Smart IR یک فناوری تعبیه شده در برخی از دوربین های مدار بسته است که شدت LED مادون قرمز دوربین را برای جبران فاصله یک جسم تنظیم می کند تا مادون قرمز بیش از حد جسم را در معرض نور قرار ندهد.


 

دوربین امنیتی دید بلند در شب چیست؟ ( دوربین مداربسته دارای برد طولانی در شب)

دوربین های امنیتی دید در شب دور برد آنهایی هستند که فاصله IR طولانی را ارائه می دهند. دوربین های مداربسته دید بلند شب Zxtech 100 متر (300 فوت) را پوشش می دهند که به شما در نظارت بر روز و شب کمک می کند. دوربین امنیتی دید در شب Zxtech SnowyOwl به شما امکان می دهد تا زوم و فوکوس کرده و زاویه وسیعی از پوشش را به شما ارائه دهد و برای استفاده حرفه ای و تجاری توصیه می شود.

مقالات پیشنهادی کاربران

دوربین مداربسته آپارتمانی


 

بهترین دوربین مداربسته دید در شب چه قابلیت هایی دارد؟

یکی از مواردی که هنگام انتخاب دوربین امنیتی باید به آن توجه کنید این است که از وضوح بالا، حداقل 1080p یا بالاتر اطمینان حاصل کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم برای دوربین امنیتی شب، دید در شب برد طولانی است که حداقل 10 متر با شما فاصله دارد. همچنین باید مقاوم در برابر آب و هوا باشد، زیرا این امر برای یک دوربین در فضای باز ضروری است. یک راه ساده برای تعیین اینکه آیا محافظت می شود یا خیر، بررسی این است که دارای رتبه IP65 یا بیشتر است.

هنگام انتخاب بین دوربین ها باید بدانید که آیا به دوربین سیاه و سفید یا رنگی نیاز دارید. معمولاً یک دوربین سیاه و سفید قادر به فیلمبرداری با جزئیات بیشتر در نور کم است، بنابراین معمولاً دوربین های رنگی برای مناطق روشن تر انتخاب می شوند. با این حال، اگر می خواهید یک سارق را بگیرید، دوربین های رنگی مخصوصاً برای تشخیص مو، لباس یا ماشین سوژه مفید هستند.


منبع