میکروفون دوربین مداربسته

علی‌رغم جهش‌هایی که صنعت نظارت و دوربین‌های مداربسته انجام داده است، دوربین‌ها اغلب هیچ گونه قابلیت صوتی ندارند.

برای بسیاری از مشاغل، این ممکن است فوراً مشکلی ایجاد نکند، اما می تواند مشکلاتی را در مسائل امنیتی آینده آنها ایجاد کند.

داشتن میکروفون همراه با نصب دوربین مدار بسته به شما امنیت، انعطاف پذیری و پتانسیل اضافی را می دهد تا نه تنها جلوی جنایتکاران در این عمل را بگیرید بلکه از جنایات آینده جلوگیری کنید.

در این مقاله کوتاه، تعدادی از بهترین میکروفون ها را برای جفت شدن با سیستم های دوربین مداربسته شما بررسی خواهیم کرد. ما ویژگی ها، مزایا، معایب و نحوه انتخاب میکروفون مناسب برای شما را بررسی خواهیم کرد.

بنابراین، در این مقاله، یاد خواهید گرفت:

  • بهترین میکروفون برای دوربین مداربسته
  • مبانی میکروفون دوربین مدار بسته
  • نحوه کار میکروفون های دوربین مدار بسته
  • پیدا کردن بهترین میکروفون ها
  • خلاصه – میکروفون های دوربین مدار بسته

 

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ میکروفون های برتر ما برای دوربین مدار بسته

۲ میکروفون دوربین مدار بسته چیست؟

۳ میکروفون دوربین مداربسته داخلی

۴ میکروفون های دوربین مدار بسته خارجی

۵ میکروفون برای دوربین مدار بسته چگونه کار می کند؟

۶ در بهترین میکروفون های دوربین مدار بسته به دنبال چه چیزی هستید؟

۶.۱ کیفیت صدا

۶.۲ برد ضبط

۶.۳ قیمت اصلی

۶.۴ فناوری

۶.۵ حساسیت

۶.۶ ضد آب و هوا

۷ بررسی بهترین میکروفون برای دوربین مدار بسته

۷.۱ –

۷.۲ میکروفون نظارتی Zerone (بهترین برای مشاغل کوچک)

۷.۳ میکروفون دوربین مدار بسته Tonton (مناسب برای فضای باز)

میکروفون های برتر ما برای دوربین مدار بسته

میکروفون دوربین مداربسته با حساسیت بالا Dericam (برترین انتخاب ما)

میکروفون نظارتی Zerone (بهترین برای مشاغل کوچک)

میکروفون دوربین مداربسته Tonton ضد آب و هوا (بهترین برای فضای باز)

میکروفون دوربین مدار بسته Zerone Mini (بهترین بودجه)


میکروفون دوربین مدار بسته چیست؟

ما در زندگی روزمره خود با آنها زیاد برخورد می کنیم، اما اغلب به این فکر نمی کنیم که آنها چه هستند. میکروفون دستگاهی است که امواج صوتی را گرفته و آنها را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند و سپس ذخیره می شود، پخش می شود یا تقویت می شود.

از نظر یک میکروفون دوربین مدار بسته، آنها صداهایی را ضبط می کنند که همزمان با سیگنال های ویدئویی برای جلوگیری از وقوع جرایم در یک مکان تجاری یا خصوصی استفاده می شود.

استفاده از صدا و تصویر، یک سیستم امنیتی بسیار قوی ایجاد می کند و می تواند به اطلاعات بیشتری برای شناسایی جنایتکاران، توقف جنایات و نظارت عمومی منجر شود.

انواع مختلف میکروفون برای دوربین مدار بسته

از نظر فنی، همه میکروفون‌های دوربین مداربسته عملکرد یکسانی دارند و صدا را ضبط می‌کنند تا به عنوان بخشی از استراتژی نظارت دو قسمتی (صوتی و تصویری) استفاده شود.

مقالات پیشنهادی کاربران

راهنمای خرید دوربین مداربسته دیجیتال

با این اوصاف دو نوع اصلی میکروفون برای دوربین مدار بسته داخلی و خارجی وجود دارد.


میکروفون دوربین مداربسته داخلی

به طور معمول ممکن است شما حتی ندانید که این در دوربین شما وجود دارد زیرا از نظر فیزیکی قابل مشاهده نخواهد بود. این ها در انواع خاصی از دوربین ها ساخته می شوند، به عنوان مثال، اکثر دوربین های IP دارای یک میکروفون هستند.

میکروفون‌های داخلی اغلب در دوربین‌های مداربسته گران‌تر قرار می‌گیرند، اما راه‌ حل فشرده‌ تری برای نظارت شما ارائه می‌دهند.


میکروفون های دوربین مدار بسته خارجی

برعکس میکروفون داخلی است که جدا از دوربین مداربسته شما می آید و می تواند برای ارائه صدا و تصویر به آن متصل شود. بسته به مدل، آنها ممکن است مستقیماً به یکدیگر یا از طریق DVR (یا NVR) نصب شده شما متصل شوند.

نصب میکروفون ها اغلب آسان است، به خصوص اگر یک پورت صوتی اختصاصی روی دوربین های مداربسته شما وجود داشته باشد. بیشتر آنها احتمالاً از کابل RCA استفاده می کنند، اما کانکتورهای مختلف زیادی وجود دارد.

همه میکروفون های موجود در این لیست خارجی هستند، زیرا ما به دنبال جفت کردن آنها با دوربین هایی هستیم که یکی از آنها را ندارند.


میکروفون برای دوربین مدار بسته چگونه کار می کند؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، میکروفون ها با تبدیل امواج صوتی خام به فایل های صوتی که می توانند برای نظارت و امنیت استفاده شوند، کار می کنند.

بدون اینکه بخواهد خیلی فنی باشد، میکروفون با استفاده از دیافراگمی کار می‌کند که وقتی امواج صوتی به آن برخورد می‌کند می‌ لرزد و به نوبه خود آهنربا را در کنار یک سیم‌ پیچ حرکت می‌دهد.

بنابراین به طور خلاصه، یک میکروفون برای دوربین مدار بسته زمانی کار می کند که صدا ارتعاشاتی ایجاد می کند که به سیگنال های دیجیتال تبدیل می شوند و سپس به عنوان فایل های صوتی ذخیره می شوند.

یک نوع میکروفون کمتر رایج، میکروفون بی سیم است. به جای انتقال داده ها از طریق کابل، آنها از یک فرستنده رادیویی استفاده می کنند که می تواند داده ها را به صورت بی سیم از طریق اتصال شبکه یا مجاورت انتقال دهد.


پیشنهاد های سیراف:

اطلاعاتی درباره ی میکروفون دوربین مداربسته

بهترین مارک دوربین مدار بسته در ایران سال ۱۴۰۰

آموزش پیشرفته رایگان انتقال صدای دوربین مدار بسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته دیجیتال

دوربین دام 5 مگاپیکسل داهوا HDW1500EMP-A


در بهترین میکروفون های دوربین مدار بسته به دنبال چه چیزی هستید؟

دانستن نحوه تصمیم گیری در مورد میکروفون برای سیستم دوربین مدار بسته به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای کسب و کار خود داشته باشید. در زیر به موارد مختلفی می پردازیم که باید هنگام تصمیم گیری به آنها توجه کنید.

مقالات پیشنهادی کاربران

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

کیفیت صدا

ممکن است این یک چیز بدیهی به نظر برسد که باید در میکروفون دوربین مدار بسته خود به دنبال آن باشید، اما اغلب نادیده گرفته می شود. همه میکروفون‌ها صدا را دریافت می‌کنند، این یک امر مسلم است، اما نحوه دریافت آن مهم است.

گرفتن صدای قابل استفاده همان چیزی است که باید به آن هدف داشته باشید. برای بیان این موضوع، فرض کنید دوربین مداربسته خود را بیرون از ساختمان خود نصب کرده اید، عواملی مانند باد و باران ممکن است کیفیت صدای پایانی را در میکروفون کمتر محدود کنند.

برد ضبط

اغلب از دوربین های مدار بسته برای ضبط فیلم (یا در این مورد صدا) در یک منطقه بزرگ استفاده می شود، بنابراین یافتن میکروفونی که بتواند شعاع یکسانی را پوشش دهد بسیار مهم است.

اگر میکروفون شما فقط در چند متر موارد را بر می دارد، داشتن دوربینی که طیف وسیعی را پوشش می دهد، فایده ای ندارد. بدیهی است که متغیرهای بیشتری بر تشخیص میکروفون شما در تشخیص صدا تأثیر می گذارند، اما یافتن یک مورد با شعاع ضبط خوب می تواند به شما در انتخاب کمک کند.

قیمت اصلی

اکثر تصمیمات تجاری در نهایت با یک بودجه اختصاص یافته گرفته می شود. این به طور معمول به این معنی است که شما باید بهترین گزینه ها را در محدوده قیمت خود پیدا کنید.

برای میکروفون های دوربین مدار بسته تفاوت زیادی در قیمت وجود ندارد، که این تصمیم را آسان تر می کند تا حتی مدل های بالاتر را توجیه کند. با این حال، قیمت بالاتر همیشه به معنای کیفیت بهتر نیست.

فناوری

پیدا کردن میکروفونی که همه زنگ‌ها و سوت‌ها را داشته باشد ممکن است اولویت اصلی شما نباشد، اما برخی ویژگی‌ها وجود دارد که می‌تواند آنها را به خرید بسیار باهوش‌تری تبدیل کند. به عنوان مثال، برخی از میکروفون ها می توانند نویز پس زمینه را کاهش دهند و فقط نویزهای بلندتر را ضبط کنند.

شما تعجب خواهید کرد که برخی از فناوری های موجود در میکروفون های دوربین مدار بسته چقدر می تواند پیچیده باشد، از کاهش اکو گرفته تا ضد آب و هوا و افزایش پوشش.

حساسیت

حساسیت میکروفون عاملی است که ممکن است به شما در انتخاب مدل مناسب کمک کند. برای برخی از مشاغل ممکن است یک میکروفون بسیار حساس بخواهید که بتواند صداهای بسیار آرام را دریافت کند، و برای برخی ممکن است آنقدر مهم نباشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

قابلیت تشخیص چهره dvr چیست؟

بحث خارج از منزل و فضای داخلی اغلب به شما کمک می کند تا مدل مورد نیاز خود را تعیین کنید، زیرا آنها محیط های بسیار متفاوتی هستند که نیاز به میکروفون های مختلف دارند.

ضد آب و هوا

پیدا کردن یک میکروفون دوربین مداربسته مقاوم در برابر آب و هوا ممکن است بسته به شرایط شما بسیار خراب یا خراب شود. اگر از میکروفون خود برای دوربین داخلی استفاده می کنید، تمایل کمتری به خرید یک مدل بادوام خواهید داشت.

از طرف دیگر اگر نصب بیرونی دارید، می خواهید میکروفونی پیدا کنید که بتواند محیط را کنترل کند.

آنچه برای شما مهم است در نهایت روی میکروفونی که برای خرید دوربین مدار بسته انتخاب می کنید تأثیر می گذارد، اما امیدوارم این عوامل به شما در تصمیم گیری درست کمک کند.


بررسی بهترین میکروفون برای دوربین مدار بسته

میکروفون نظارتی Zerone (بهترین برای مشاغل کوچک)

اگر به دنبال ایمن سازی یک کسب و کار کوچک، چه در فضای باز و چه در فضای داخلی هستید، این میکروفون دوربین مدار بسته یک راه حل عالی است. طراحی کوچک میکروفون به این معنی است که می توان آن را در مکان های مختلف در اطراف شرکت خود قرار داد.

میکروفون برای دریافت واضح صداها ساخته شده است و از وفاداری بالایی برخوردار است، بنابراین کیفیت کلی برای ضبط بالا است. این به عنوان یک بازدارنده عالی عمل می کند زیرا میکروفون دارای یک LED قرمز است که مجرمان را از ضبط آن آگاه می کند.

نقاط مثبت (+) نقاط منفی (-)
+ محدوده وسیع (۱۰۰ متر مربع)
+ طراحی فشرده
+ فناوری Plug & Play (نصب آسان)
– ماندگاری کمتری نسبت به مدل های نهایی بالاتر دارد
– برای محیط های کوچکتر بهتر است

 

 


میکروفون دوربین مدار بسته Tonton (مناسب برای فضای باز)

میکروفون دوربین مداربستهبا توجه به طول کابل و طراحی ضد آب، این گزینه عالی برای چیدمان در فضای باز است. اگر قصد دارید دوربین های مدار بسته و میکروفون خود را در خارج نصب کنید، داشتن یک مدل بادوام و ضد آب بسیار حیاتی است.

این یک گزینه قابل اعتماد است که با بسیاری از دوربین های مدار بسته سازگار است و برای هر اندازه از مشاغل مناسب است. اگرچه این میکروفون خارجی است، اما در محیط داخلی عالی خواهد بود.

قیمت = ۳۵۰,۰۰۰ – با تخفیف ۳۲۰,۰۰۰

نقاط مثبت (+) نقاط منفی (-)
+ ضد آب و بادوام
+ سازگار با NVR، DVR و غیره با ورودی AV
+ Pre Amplifier ضبط صدای کم را افزایش می دهد
– کابل بسیار طولانی است
– گزینه های ارزان تر تقریباً مشابه هستند

Source