تکنولوژی POC

نحوه عملکرد تکنولوژی POC در شکل b است.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ نصب و راه اندازی سنتی، گذشته دوربین مدار بسته

۲ اقتصاد و سادگی (افق جدید)

۳ صرفه جویی در هزینه تا ۲۰%

۴ معتبرترین برند جهان تولید کننده دوربین با تکنولوژی POC

۵ معرفی Power-over-Coax

۶ بنابراین استفاده از تکنولوژی POC برای همه پروژه ها درست است؟

۷ قیمت دوربین های مداربسته POC

نصب و راه اندازی سنتی، گذشته دوربین مدار بسته

در تأسیسات سنتی ، دوربین ها باید از طریق منبع تغذیه، ببرقشون تغذیه می شد، یا از طریق تغذیه کننده های جداگانه در نقاط نزدیک یا از طریق جعبه های توزیع استراتژیک در عین حال، در صورت توزیع جعبه ها، باید بین دوربین ها و منابع، کابل تک یا کابل کواکسیال ترکیبی قرار داده شود. بنابراین، هزینه این مواد و نیروی مورد نیاز برای نصب آن درصد قابل توجهی از هزینه کل بودجه را نشان می دهد.


اقتصاد و سادگی (افق جدید)

سیستم جدید Power Over Coax نیاز به سیم کشی را به حداقل می رساند، علاوه بر این، استفاده از منابع تغذیه را حذف می کند. یک کابل کواکسیال ویدئوی ارسال شده از دوربین و قدرت ارائه شده توسط ضبط کننده را با هم همراه می کند.

مزایای استفاده از این راه حل بیش از حد کافی است تا بتوانید آن را در معمول ترین تاسیسات گنجانید.

مقالات پیشنهادی کاربران

دانلود رایگان نرم افزار تغییر لوگو داهوا (dahua), DVR XVR NVR

صرفه جویی در هزینه تا ۲۰%

  • بدون منبع تغذیه
  • بدون سیم کشی اضافی
  • زمان کار کمتر
  • سهولت نصب
  • راه حل متمرکز و حرفه ای
  • پشتیبان گیری احتمالی با افزودن UPS
  • حفاظت الکتریکی ایمن
  • تا 200 متر (کواکسیال) و 100 متر (UTP)

 


معتبرترین برند جهان تولید کننده دوربین با تکنولوژی POC

هایک ویژن

هایک ویژن ، عرضه کننده برجسته محصولات و راه حل های نظارت تصویری در جهان ، فناوری دوربین های نظارتی را با معرفی Power over Coaxial به دوربین های TVI و DVR های خود بیشتر پیش می برد.

این امر نصب دوربین ها را بسیار ساده تر می کند که برای نصب کنندگان خبر خوبی است. Power over Coaxial (PoC) اساساً به این معنی است که برق دوربین را از طریق DVR از طریق کابل ویدئویی کواکسیال (RG59 یا مشابه) تأمین می کند، این مورد نیاز به کابل ها و منبع تغذیه جداگانه را که در غیر این صورت برای تغذیه دوربین های شما مورد نیاز است، حذف می کند. برای نصب کنندگان این به معنای زمان کم نصب و هزینه بسیار مقرون به صرفه تر است.

دوربین مداربسته POC


 

معرفی Power-over-Coax

Hikvision با معرفی طیف Turbo HD 3.0 خود، از فناوری رونمایی کرده است که به نظر می رسد همه اینها را تغییر دهد. طیف جدید دوربین های HD-TVI اکنون دارای قابلیت Power-over-Coax (PoC) است. این بدان معناست که آنها می توانند تمام نیروی مورد نیاز خود را از همان کانکتور BNC پیچ خورده که برای خروجی ویدئو استفاده می کنند، بگیرند. این واقعاً انقلابی بزرگ است، زیرا به این معنی است برای اولین بار دوربین های آنالوگ فول اچ دی را می توان تنها با یک اتصال کابل واحد و بدون نیاز به منبع تغذیه اصلی شبکه نصب کرد. تنها چیزی که لازم است این است که دوربین ها به پشت یکی از محدوده DVR های سازگار با PoC متصل شوند.

  • Power-over-Coax به شما امکان می دهد دوربین های با وضوح بالا را بدون منبع تغذیه اختصاصی تغذیه کنید.

مقالات پیشنهادی کاربران

سوپرگروه دوربین مداربسته در تلگرام (کمک رایگان)

نکته جالب در مورد POC این است که نیازی به کابل کشی تخصصی ندارد، هر کابل کواکسیال استاندارد RG59 صنعت باید این کار را انجام دهد. این بدان معناست که بسیاری از مشتریان با سیستم های مدار بسته موجود در خانه های خود می توانند دوربین ها و دستگاه ضبط را بدون نیاز به اجرای مجموعه جدیدی از کابل ها در اطراف ملک خود ارتقا دهند. بسیاری از کابل های دوربین مدار بسته به عنوان کابل های “shotgun” به فروش می رسند که قدرت و RG59 را در کنار یکدیگر اجرا می کنند. اینها هنوز با Power-over-Coax کاملاً سازگار هستند، این بدان معناست که نیازی به استفاده از منبع تغذیه ندارید، و معمولاً می توانید آن را بدون هیچ ابزار خاصی کنار بگذارید.

یکی دیگر از مزایای Power over Coax این است که می تواند طول کابل را که می توانید دوربین را روی آن بچرخانید بسیار افزایش دهد. در حالی که ما کابل ها را برای دوربین های TVI با وضوح بالا و بیش از 80 متر بدون تجهیزات ویژه توصیه نمی کنیم، POC این فاصله را تا 200 متر افزایش می دهد! این یک گزینه سیمی برای بسیاری از برنامه های کاربردی است که قبلاً برای استفاده از اتصال بی سیم با کیفیت پایین و کمتر قابل اعتماد نیاز داشتند.


بنابراین استفاده از تکنولوژی POC برای همه پروژه ها درست است؟

تقریبا! برخی شرایط خاص نیز وجود دارد، پروژه هایی که منبع تغذیه جداگانه هنوز بهترین گزینه است:

  • بدیهی است که این سیستم نیاز به استفاده از یکی از ضبط کننده های جدید سازگار با POC Hikvision دارد. بنابراین اگر به دنبال راهی برای اتصال دوربین جدید به سیستم DVR موجود هستید، احتمالاً PoC گزینه ای کارآمد برای شما نخواهد بود.
  • برق بیش از Cox نیاز به اتصال مستقیم سیمی به پشت دستگاه ضبط دارد، بنابراین هر سیستمی که از فرستنده های بی سیم استفاده می کند – یا از دوربینی استفاده می کند که فقط به مانیتور وصل می شود – همچنان به منبع تغذیه اختصاصی نیاز دارد.

مقالات پیشنهادی کاربران

آموزش نصب دوربین مدار بسته داهوا

با وجود این استثنائات، PoC یک سیستم جدید همه کاره است که ابزار جدیدی را برای نصب کنندگان یا کاربران DIY که به دنبال راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته بدون دردسر، اتصال و پخش هستند، فراهم می کند. نه تنها این، بلکه جدیدترین دوربین های Hikvision HD-TVI دارای رزولوشن حداکثر 5 مگاپیکسل هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هیچ جزئیاتی را از دست نمی دهید!


 

قیمت دوربین های مداربسته POC

لیست قیمت دوربین های POC

دوربین مداربسته POC

قیمت مربوط به تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۸