دوربین مداربسته بیسیم ارزان قیمت که نیاز به هارد و کابل و دستگاه ندارد اما امکانات و آپشن های زیادی دارد که در ادامه توضیح داده شده است.

دوربین‌های مداربسته وایرلس Imou یکی از جدیدترین فناوری‌ها در زمینه نظارت و امنیت خانه‌ها و محیط‌های کاری می‌باشند. با پیشرفت تکنولوژی، این دوربین‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص و کاربری آسان، به گزینه‌ای محبوب برای افراد و شرکت‌ها تبدیل شده‌اند.

دوربین بیسیم مدل Imou Bullet 2C IPC-F22P

به وای فای متصل میشه و روی مموری ضبط میکنه که مموریش رو جداگانه میتونید تهیه کنید روی خود دوربین نیست. ضبط صدا دارد و 30 متر دید در شب و گواهی IP67 داره که نشان میدهد ضد آب است. اپلیکیشن اختصاصی IMPU life که تمام تصاویر دوربین رو تحلیل و پردازش میکند و انسان خودرو و حیوان را تفکیک می کند و به محض تشخیص انسان نوتیفیکیشن میفرستد که تقریبا آپشن نیمه دزدگیر هم دارد.

نمایشگر ویدیو

می توانید به انواع دستگاه های NVR وصلش کنید. سیستم پایش هوشمند با نصب آسان، کار تمیز و کابل کم از مزایای دوربین مداربسته بیسیم است.

دوربین بیسیم

دوربین بیسیم

 

کاربردهای دوربین‌های مداربسته وایرلسImou Bullet 2C IPC-F22P

از جمله کاربردهای اصلی این دوربین‌ها می‌توان به نظارت بر خانه، محیط‌های کاری، فروشگاه‌ها، ورودی‌ها، و حتی بخش‌هایی از شهرها اشاره کرد. به‌ویژه در مواردی که نیاز به نظارت غیرحضوری و امنیت بالاست، دوربین‌های مداربسته وایرلس Imou Life بسیار کارآمد هستند.

دوربین وای فای

دوربین بیسیم

نکته امنیتی که باید توجه کرد اطمینان از امنیت شبکه و دستگاه، یکی از اولویت‌های مهم در استفاده از دوربین‌های مداربسته وایرلس است.

هنگام خرید در انتخاب یک دوربین مداربسته وایرلس Imou Life، باید به عواملی مانند کیفیت تصویر، زاویه دید، قابلیت‌های اتصال به اپلیکیشن‌های موبایل، و قیمت توجه داشته باشید.

 

دوربین بیسیم

دوربین بیسیم

 

نمونه کیفیت دوربین Imou Bullet 2C IPC-F22P در طول روز و شب

نمایشگر ویدیو

مزایای استفاده از دوربین بیسیم

استفاده از دوربین‌های بیسیم WIFI مزایایی دارد که یکی از مزایای بارز این دوربین‌ها، سهولت در نصب و راه‌اندازی آن‌هاست. به دلیل عدم نیاز به کابل‌های اترنت، نصب این دوربین‌ها در مکان‌های مختلف بسیار آسان می‌باشد. همچنین، امکان اتصال به شبکه بی‌سیم اینترنت، به کاربران این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای که دسترسی به اینترنت دارند، به دوربین خود دسترسی داشته باشند و تصاویر را مشاهده کنند.

در نهایت، دوربین‌ مداربسته وایرلس Imou Life با امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، گزینه‌ای عالی برای افزایش امنیت و نظارت در محیط‌های مختلف می‌باشد.

دوربین بیسیم

دوربین بیسیم

 

پاسخ به پرسش‌های متداول (FAQs)

  1. آیا دوربین مداربسته Imou Life امکان ضبط تصاویر را دارد؟ بله دارد هم مموری میخورد روی خود ضبط می کند هم می تواند به دستگاه وصل شود و روی دستگاه تصاویر ضبط شود.
  2. چگونه می‌توانم امنیت شبکه دوربین را تضمین کنم؟ با ایجاد لایه های شبکه مانند فایروال ها و …. امنیت شبکه خود را بالا ببرید.
  3. آیا دوربین مداربسته وایرلس قابلیت دید در شب را دارد؟ کیفیت دید در شب دوربین IP IMOU نسبت به دوربین های آنالوگ یا HD کیفیت بهتر و مطلوب تری دارد.
  4. آیا نصب و راه‌اندازی دوربین Imou Life پیچیده است؟ خیر نسبت به دوربین های معمولی نصب ساده تر و بهتری دارد.
  5. آیا امکان استفاده از دوربین از طریق گوشی همراه وجود دارد؟ بله به شرطی که هم گوشی شما هم دوربین به اینترنت متصل باشند.

فروشگاه سیراف با دهه ها تجربه تامین تجهیزات امنیتی در سراسر کشور دارد.